Dagar som gått

Gick på stan i fredags med Emelie och Wendela också köpte jag mig ett par svarta jeans, en ögonbrynspenna och en nagelfil också åt vi på Subway och jag köpte lite alkohol till helgen. Sen på fredagkvällen åkte jag, Danielle och Elin hem till Stefan där det var massa vänner och sen åkte vi alla in till stan och gick till Jaguar. På lördagen mådde jag inte alls bra men Sondre fyllde år så vi var några hos Maria och sen drog alla på krogen och jag gick hem. Och igårkväll (söndag) kom Victoria hem till oss och vi satt och pratade lite och tittade på Keeping up with the Kardashians och jag gjorde även en fruktsallad. (Har börjat bli nyttigare nu, köper cola zero istället för vanlig cola och har börjat köpa frukt istället för godis) Hoppas bara det håller i sig..

Har beställt lite grejer från internet idag vilket jag nu typ ångrar.. Haha så typiskt mig, visar när jag fått grejerna! 


Postat den: 03 Mars, 17:22

bra blogg :)

Svar: Tack så mycket :)
Alexandra Gefvert


Postat den: 03 Mars, 17:22

Blogggaa!!!

Svar: Kommer nog inte blogga på ett tag då jag inte vill att mitt "ex" ska stalka mig och veta vad jag gör :P
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback