Vart en riktigt bra helg detta

I fredags körde pappa mig och Guido hem till Carl och Rebecka där det var lite folk och vi firade Rebecka som fyllt år, var riktigt mysigt där sen drog vi in till stan vid halv tolv också gick alla till Jaguar medans jag och Guido gick till Tempel där mina tjejor var och massa andra vänner, trots att det var dåligt med folk så var det någon jag kände vart jag än vände mig om och vi dansade som aldrig och rockade loss på dansgolvet, var faktiskt skit kul där!

Sen på lördagen vaknade vi i hyfsat bra tid också åkte jag, Guido och Wendela på lite ärenden först sen hämtade vi Jobe och Vikko också tog vi en spontan trip till Kristinehamn, var rätt soft att åka runt i en varm bil med dricka och lite annat och musik och så, sen åkte vi förbi hemma hos Daniel och Mimmi och hämtade upp mina skidor och pratade om vi kanske skulle festa igen. Så vi åkte hem och pratade lite mer om det sen bestämde vi oss för att åka dit och dricka ändå, blev en riktigt lyckad kväll den dagen med, lite för crazy för vissa haha, folk shottade sönder, en tequila flaska, en smirnof flaska och typ en halv vodkabox eller något, det var crazy och vi dansade loss och hade jätteroligt denna kvällen också. 

Idag är det söndag och det har inte varit en sån rolig dag, jag och Guido har bråkat som fan, han har tappat bort sin mobil igår som han märkte nu imorse och bara varit allmänt trötta.. Nu måste jag ta tag och städa mitt rum, har sagt det i flera dagar och det blir ju bara värre och värre..

Får bli två selfies från i fredags haha, har inga bilder från hela helgen tyvär.



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback