Paradise hotel och mitt hår..

Danielle och Lina kom hit hem till mig också pratade vi lite och såg på Paradise hotell, fan vad jag älskar det programmet, tycker det är sjukt bra i år! Nu ska jag duscha sen lägga mig och försöka somna till ett Prison break avsnitt. Imorgon kanske jag följer med Lina och Danielle och gymmar, haha vi får se hur det blir med det, kan tänka mig att jag kommer vara hur trött som hellst efter skolan. 

Bild från i sommras, fan vad jag tycker det är snyggt med svart hår men jag passar inte riktigt i det.. Synd för jag verkligen älskar svart hår..
Just nu har jag hur mycket utväxt som hellst och håret har ändrat färg till typ mörkbrunt.. Usch vill verkligen göra något med mitt hår!!



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback