Magaluf

Jag orkar verkligen inte med detta skitväder vi har i Sverige, vill ha sol och värme, vill bara att dessa 5 månader ska gå så fort som möjligt för då är det dags för studentresa nummer 2. Vet inte om den kan toppa förra resan med tjejerna men vi får väl se ;) 

Är det någon av er läsare som också ska till Magaluf på studentresa?

Slänger in en bildbomb från studentresan i sommras, altså alla dessa bilder säger mer än tusen ord, hade så grymt jävla kul!



För övrigt tittade jag tillbaka i min blogg vad som hänt under året och jag var utomlands hela 4 gånger, I början av året reste jag, min pappa, min låssasmamma och Guido till Gran Canaria, sen månaden efter det åkte jag en vecka till Frankrike, och sen var det ju denna studentresan till Magaluf i slutet av maj och sista resan blev i december med pappa, hans jobbarkompis och hans dotter Jonna. Känns som jag inte rest någonting under 2013 men det har jag ju ändå.


Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback