Fredag - lördag

Igår, fredag trodde jag inte det skulle bli något speciellt för mig men i sista sekund gjorde jag mig iordning också gick jag och Guido över till Danielle och sen mötte vi upp Mattias på torget också åkte vi vidare hem till Carl där vi drack lite och körde lite spel och hade det trevligt. Vi tog sista bussen hem och åkte hem till Danielle och chillade lite där tills sedan jag och Guido gick hem till mig, la mig inte förens 7-8 på morgonen. 

Idag vaknade vi jättesent då eftersom vi la oss så sent igår men när vi väl vaknade gick vi bort till Danielle där även Mattias var också gick vi alla och åt på Norrstrandspizzerian. Sen gick vi hem till Danielle igen och bara satt och snackade, sen drog Guido och Mattias och Lina kom på kvällen istället så vi tre låg där och pratade om allt möjligt sen åkte vi bort till affären också köpte jag med mig lite gott som jag och Guido ska äta nu, har tänt ljus också ska vi kolla på en film.



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback