Städa, tvätta, laga mat....

Igår på kvällen kom Lina, Sandra, Matte och Emil hit och vi gjorde väl inte så mycket, dunkade lite musik, pratade och dom drack öl och jag hade en cider haha sen drog Matte och Emil och vi tjejer gick till Mc Donalds och käkade. 

Har fortfarande inte fixat med mitt hår så vi ska sätta igång med det ikväll hoppas jag, jag måste även städa lite och tvätta, usch så tråkigt!!
Sen måste vi väl laga någon mat också.. Tror Guido ska komma hit senare också ska vi prata lite. 

Slänger in en bild på Wendela och mig på julafton. 



Postat den: 12 Februari, 17:08

så fina!:D

Svar: Tack :D
Alexandra Gefvert


Postat den: 12 Februari, 17:08

fin bild!

Svar: Tack! :)
Alexandra Gefvert


Postat den: 12 Februari, 17:08

blogggaaaa!! :)

Svar: Jag ska, men inte just nu, mår inte så bra och mycket har hänt. Men jag kommer igång snart igen!
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback