Design till salu

Nu har jag gjort klart ännu en "färdig bloggdesign" som går att köpa för 70kr som den är, eller om du vill att jag ska göra en personlig header till dig kostar den 100kr. Kolla in min designsida för mer info AGdesign

(Klicka på bilden för att se designen live.)


Postat den: 11 Februari, 17:42

alex, kan du fixa sån där drop down meny med kategorier osv? isf om du har tid skulle jag vilja ha hjälp med det, mot betalning då :)
<3

Svar: Menar du en dropdown meny under headern eller sådana som jag har i min sidomeny? typ "rullgardiner"? haha. Varesig det är det ena eller det andra är det klart jag kan hjälpa dig :) Kan nog inte idag men jag kan höra av mig på Facebook :)
Alexandra Gefvert


Postat den: 11 Februari, 17:42

Heej! Tänkte bara kolla om du fortfarande gör bloggdesigner? För isf skulle jag vilja "beställa" en personlig design. Betalar såklart :)
Tycker din blogg är så himla fin!

Svar: Hej! Det har varit dåligt med det nu på senaste tiden men jag ska snart dra igång igen om någon vecka eller så. Jag kan maila dig då när jag sätter igång om du vill? :) Tack!
Alexandra Gefvert


Postat den: 11 Februari, 17:42

Jaa gör de! :)



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback