Paradise hotel

Nu har ju Paradise hotel dragit igång och jag har suttit bänkad varje avsnitt, älskar sånna här drama program, folk som skämmer ut sig osv. Jag tycker denna säsongen har börjat bra, började med en twist (småstad och Stockholmstjejerna) och att Paulina (Paow) är med gör ju bara programmet ännu roligare! 

Jag vet inte riktigt vem jag gillar mest ännu, jag tycker om alla än så länge, gillade inte hon Magdalena som åkte ut, tyckte hon var riktigt dryg, inte rolig alls och så som hon behandlade Jesper så tycker jag det var rätt åt henne att hon åkte ut och denna gången åkte ju Björn ut och det tyckte jag väl var ganska rätt eftersom han inte riktigt passade in, han var ju som sagt väldigt tråkig.. Men jag gillar Anna-Katarina rätt mycket och Paulina är ju väldigt underhållande. Vem är er favorit i Paradise hotel?



För övrigt tycker jag det är så fult av sånna som inte tittar på Paradise hotel att sitta och kommentera att alla som tittar på det är lika korkade som de som är med, eller att folk som tittar på det är så patetiska.. Altså what? alla gillar väl olika program? och de som sitter och ska klanka ner på folk som tittar på ett visst program haha det är väl ändå dem som är mest patetiska här? låt alla gilla vad dom vill?!



Postat den: 28 November, 00:42

Mina favoriter är A.K och Anja :)

Svar: Jag gillar också dom båda men tycker Anja har lite dryg Stockholmsdialekt och det stör mig lite hehe men hon är ju en supersöt tjej som jag annars gillar! :)
Alexandra Gefvert


Postat den: 28 November, 00:42

Jag gillar alla förutom Niklas och Jeppe än sålänge, men Paow håller jag nog lite extra på :D Haha.

Svar: Vaa? jag gillar Niklas jättemycket jag :D Jeppe kan jag hålla med om att jag inte gillar så jättemycket..
Alexandra Gefvert


Postat den: 28 November, 00:42

den nya thobias :D

Svar: Ja han är skön haha! :D
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback