Spenderat dagen på sjukhus

Igår åkte jag, Guido och Kristin hem till Daniel och Mimmi där även massa andra var, vi började dricka och jag hade det jättetrevligt med bra sällskap där sen gick vi vidare till en annan fest där vi skulle Fira Viktor som fyllde år också drog vi med alla dom andra dit sen också körde vi musikquiz där. Sen gick vi tillbaka till Daniel och Mimmi igen också sov vi kvar där. Imorse när vi vaknade och skulle åka hem var det världens snöstorm ute och det var så jävla kallt. 

När jag kom hem sen följde jag med Wendela till Gripen, igår stukade hon foten på krogen haha så ja hon kan typ inte gå på foten, så hängde med till Gripen och sen skickade dom oss till sjukhuset där hon fick röngta foten och vänta på svar och sen skulle någon annan doktor titta på den på akuten och ja hela dagen gick bort där borta och vi kom hem vid klockan sex.

Nu håller jag på att packa för fullt, åker ju till Gran Canaria imorgon. Ska även plugga lite senare och Wendela är iväg till affären så hon skulle köpa med godis och cola till mig. 



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback