Party rock

Igår var en bra kväll, gjorde mig iordning och åkte sen in till stan och mötte upp några tjejer från klassen också tog vi tåget till Kil hem till Klara. Också gjorde folk sig iordning lite mer, vi köpte massa chips och ostbågar osv så vi hade det bra där. Sen tog vi alla bussen in till stan också gick vi till Tempel. Var riktigt drag där, mycket folk osv. Så jag dansade runt med mina klasskompisar och hade en bra kväll som sedan slutade på City grillen med en kebabrulle och en cola, sen följde Emelie med mig hem och sov här.

Idag är det ju fredag men ska bara ta det lugnt idag. Kolla på film och bara mysa eller något, inte gå ut idag inte! Men imorgon är jag på igen,
ska på fest hehe. Lovet startade bra iallafall!

 


Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback