Myskväll och julklappar

Hej på er! Skolan har dragit igång igen och det är lite drygt men ändå bra för mig med lite rutiner, också har jag och Carro kommit igång med vårt projektarbete som lärarna tycker vi har börjat så bra med, det är kul! 

Kristin kom till skolan igår och det var så roligt att träffa henne igen efter så länge. Vi hade inga lektioner så efter vi ätit lunch gick jag på stan med henne, Carro och Emelie också åkte vi ut till Hammarö till Bergqvist skor där alla skor kostade 99kr, men hittade dock inga.. Min skostorlek 36/37 är ju så vanlig så det mesta var sålt. Jaja när jag kom hem började jag titta på Paradise hotel också kom Wendela och Amanda N hit och gjorde mig sällskap, vi myste med chips, dipp, dricka och godis. Efter så tittade vi på en halv film och sen bytte vi och såg I spit on your grave 2 (haha typ 7de gången för mig) och sen gick vi och la oss vid klockan 3 typ. 

Idag slutade vi sent och jag gick in lite till Danielle där även Elin var och snackade lite sen gick jag vidare hem och har inte gjort någonting speciellt, har pluggat lite och ska snart fortsätta se filmen som vi bara såg halva av igår.



Nu är det ju inte alls långt kvar till jul och jag satt och tänkte och tittade runt på julklappar och vad jag önskar mig och så där,jag kräver inte så mycket på julafton som många andra gör, dyra mobiltelefoner, datorer osv utan jag vill hellre ha lite mysiga smågrejer istället. 



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback