Mys framför Paradise hotel

Har suttit och pluggat lite idag och fixat med en bloggdesign. Sen gick jag till affären med Danielle och Wendela, köpte chips, dipp och cola.
Vi gick med in en stund till Danielle och bara hängde där lite sen när jag kom hem började Paradise hotel. 

Imorgon måste jag GÅ till skolan för mitt busskort har gått ut och har inte hunnit ladda på det.. Har ett möte i skolan iallafall sen får jag äntligen träffa Kristin som kom hem idag från Spanien, altså känns som hon varit borta hela året! Så ska möta upp tjejerna i skolan lite och sen efter det ska vi ta en runda på stan.


Postat den: 04 December, 00:09

Vilken härlig blogg du har tjejen! :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir :D
Alexandra Gefvert


Postat den: 04 December, 00:09

Superfin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback