Lördag, söndag, måndag

I lördags åkte jag och Guido iväg ändå även fast vi var så trötta och inte mådde så bra. Vi åkte hem till Carl dit även Michael kom också satt vi där hela kvällen och drack och pratade och körde lite drinklekar, även fast det bara var vi fyra så hade jag en jättetrevlig kväll! 

Igår kom min bror med barnen ganska tidigt men vi orkade oss faktiskt upp ändå och lekte massor med dom små trollen. Lite senare åkte Guido hem och jag gick bort till Danielle och Wendela också låg vi där och bara pratade i flera timmar. 

Nu har jag vaknat och ska vakna till lite, äta frukost osv sen ska jag sätta mig och plugga. Har tänkt hinna med och storstäda mitt rum också sen är det ju Paradise hotel ikväll. 



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback