I love tea

Haha altså har typ blivit beroende av att dricka te, startade dagen med en varm kopp te och har tagit det lugnt idag, pluggat lite och lyssnat på lite musik haha som jag aldrig annars gör.. Guido kom hem till mig förut och vi ska åka hem till honom nu och bara ha en myskväll ikväll sen åker vi nog in till stan imorgon och ska partaja.


Postat den: 06 December, 17:51

När jag sitter hemma o pluggar en hel dag kan jag dricka hur många koppar te som helst, haha :D

Svar: Ja precis, perfekt att dricka massa koppar te när man pluggar :D
Alexandra Gefvert


Postat den: 06 December, 17:51

Tips på matställen i Karlstad? Jag bor i Stockholm men ska åka o hälsa på Släkt i Karlstad, och läser endast din blogg från Karlstad haha! :)

Svar: Jaha vad roligt! Den bästa och mysigaste restaurangen jag tycker vi har här i Karlstad är Chapplin, det ligger lite utanför stan. Också kan jag rekommendera Freden, det ligger mitt i stan :)
Alexandra Gefvert


Postat den: 06 December, 17:51

Te är så gott!

Svar: Ja om det är gott te dvs :)
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback