Hands in the air like we don't care

Jag kom ju hem i måndags och packade ju då upp väskan och lite så sen la jag mig i soffan och tittade på alla 4 Paradise hotel avsnitten jag missat haha. Sen på tisdagen gick jag till skolan och det var rätt slappt sen när jag kom hem kom Guido till mig så vi myste bara hela kvällen och han sov här. Idag har jag vart i skolan ända till klockan 5, haft lite möten osv. 

Imorgon ska jag och massa tjejer från klassen gå på studentfesten på Tempel, det är back in the days tema så vi ska klä ut oss lite. Blir nog kul! 


Postat den: 18 December, 18:28

Låter som ett par bra dagar & en bra kommande dag :) Hoppas du får det skoj! Kram

Svar: Ja verkligen! :D Kramis
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback