Brown hair

Kanske borde färga håret mer brunt igen som jag hade här på bilderna, mitt hår är så himla mörkt nu och det ser så färgat ut, skulle vilja ha ungefär så här, en mer naturlig look. Vad tycker ni?


Postat den: 24 Mars, 21:40

Det passade du riktigt bra i, kör på det :)

Svar: Tack :) Jag får se, sliter ju så att bleka håret..
Alexandra Gefvert


Postat den: 24 Mars, 21:40

åh vad fin du är!

Svar: Tack så jättemycket :D
Alexandra Gefvert


Postat den: 24 Mars, 21:40

Du uppdaterar inte bloggen särskilt ofta numera. Hoppas du fortsätter med bloggskrivandet. Är så kul att läsa det du skriver, och att se alla fina bilder.
/Mvh en trogen bloggläsare som följt dig i ett par år nu.

Svar: Nej det är dåligt med bloggandet just nu. Vet inte om jag kommer fortsätta att blogga, inte än på ett tag iallafall. Men sådana här kommentarer får ju mig lite motiverad iallafall :) Kram
Alexandra Gefvert


Postat den: 24 Mars, 21:40

Håller med anonym över har läst din blogg i flera år och är jättetråkigt att du slutat bloggat :(

Svar: Kul att höra att folk följt bloggen i flera år m.m. Men just nu känner jag inte för att blogga om vad jag gör på dagarna då jag inte vill att vissa ska veta vad jag gör..
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback