Trött tjej

Kom hem vid 3 från Danielle igår och somnade sen inte förens typ 5 så idag vaknade jag sent och har ätit lite frukost och funderar på att lägga mig en liten stund till och typ titta på Prison break, är skit trött haha. Senare kommer Guido hit till mig också får vi väl se vad vi hittar på om vi stannar hemma eller går ut eller vad det nu blir. 

Igår på kvällen satt jag och planerade med mina pengar och har skickat in en lapp om pengar så nästa vecka får jag äntligen pengar. Har gått utan pengar nu i typ 2 veckor altså jag har verkligen 0kr.. Så kommer bli väldigt glad när jag får mina älskade pengar! Måste dock lägga undan och börja spara till studenten och studentresan.. Också är jag skyldig lite pengar och måste betala 500kr till klassen för studentflaket och DJ och musik.



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback