The call


Denna filmen kunde inte vara bättre, enligt mig. Helt klart en av de bättre filmerna jag sett, tycker det var kul att se en film från en vinkel man inte brukar se en film från, altså från larmcentralen. Jag blev verkligen helt tagen av denna film!

Jordan jobbar på larmcentralen och tar emot samtal och en kväll får hon ett ett otäckt samtal från en tonnårstjej och Jordan gjorde ett misstag att ringa upp tjejen när samtalet bröts mitt i allt, det gjorde så att tjejen några dagar senare hittas död. Några månader senare tränar Jordan upp nya larmmottagare och då kommer ett samtal från samma mördare som mördade tjejen innan och Jordan blir helt skräckslagen, vad ska hon göra nu? Mannen är helt galen och ger inte upp i första tag inte.
The call får helt klart av mig betyget 5/5, den var så otroligt spännande och kunde inte bli bättre. Detta var verkligen en film i min smak!





Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback