Onsdagkväll

Igår på kvällen ringde Danielle mig också gick jag över till henne där även Sandra och Lina var också åkte vi till affären och köpte blanddricka och svängde förbi Mc Donalds sen började vi dricka lite alkohol hos Danielle, lyssnade på musik och spelade spel, blev en bra onsdagkväll med bra tjejer. Kom inte hem förens typ 4 och då var jag ju tvungen att titta på Paradise hotel eftersom att jag missade det så la mig vid 5, sen när jag vaknade typ två timmar senare och skulle upp till skolan kände jag bara att jag nog stannar hemma istället. 

Lite tråkigt att jag aldrig tar bilder när jag är med folk, men orkar ju aldrig dra på systemkameran liksom.. Och det är inte så många som brukar vilja vara med på bild heller.



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback