Kvällsinlägg

Idag la jag upp en länk på Facebook och fick 100 mer besökare än vad jag vanligtvis får, var ju positivt och roligt, men skulle ju vara kul om så många fler orkade klicka in här utan att jag måste lägga upp länken på Facebook.. Jag använder knappt Facebook, bara för att titta om jag fått några meddelanden eller att lägga upp blogglänken typ.

Men what ever, tittade på Paradise hotel förut, har blivit helt besatt av det haha, sen har jag försökt plugga lite och nu sitter jag här med en kopp te och ska ta på ett Prison break avsnitt och sen sova, standard. Godnatt!


Postat den: 21 Januari, 01:22

Har för mig att det går att koppla till fb så det aromatiskt kommer upp inlägg där när du gör ett nytt inlägg :) Kikar in lite då och då hos dig :3

Svar: Jasså, får titta mer på det då :)
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback