Tv program, pengar och julbilder

Hej på er! Har inte bloggat om vad jag gjort idag för vet ni vad? jag har inte gjort någonting. Var i skolan och sen åkte jag hem och la mig vid datorn och har legat här ända tills nu när jag ska lägga mig och sova. Har tittat på PLL och gud vad spännande det är just nu, hade nästan gett upp hoppet om den serien men nu jävlar händer det ju verkligen grejer! Jag har även tittat på Paradise hotel och där är det ju ännu mer spännande, orkar inte vänta ända tills imorgon!! Jag hejjar egentligen på Thobias, älskar honom men jag tycker nog ändå att Samir och Anja borde vinna nu, gillar dom mer och mer och Thobias och Aina fjäskar lite föör mycket nu men jag tror det kommer komma någon tvist att Paow kan komma tillbaka på något sätt, eller jag vet inte, det återstår att se.. 

Nu är ju klockan efter tolv och jag har fått in mina pengar på mitt konto, ÄNTLIGEN! Altså jag har gått utan pengar nu i typ 2 månader, fick inga pengar i December månad och får istället dubbla nu (fråga mig inte varför det bara är så..) Men jag har varit skyldig min syster, pojkvän och klassens studentkonto pengar nu så har betalat allt sånt nu så kan väl inte säga att jag är så där jätterik heller + att jag måste börja spara inför studenten och studentresan.. Imorgon ska iallafall jag och Kristin gå på stan så kanske får med mig någonting iallafall nu när jag inte shoppat någonting på typ två månader. 

Haha 3 fulbilder från julafton på mig och min låssasbror? eller vad fan man nu kallar det? Steven. 



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback