Inte bloggat på 5 dagar..

Hej på er. Jag har inte bloggat på 5 dagar nu men det har hänt ganska mycket och jag är lite nedstämd. Vill inte gå in på några detaljer utan jag ska bara försöka blogga som vanligt nu igen. Hoppas ni förstår. 

Fredag: I fredags var det ju allahjärtansdag och det var nog den värsta dagen jag varit med om, inte just bara för att jag var "ensam" på allahjärtansdag utan hela dagen/kvällen/natten var så jävla dryg och tråkig. Jag och Danielle åkte in till stan och köpte lite alkohol från systemet sen åkte vi hem till mig dit även Jobe, Viktor, Matilda och Maria kom, och Wendela var med också. Vi alla fick en varsin ros av Jobis haha också fick jag en rakhyvel med blad och en Marabou, han kan faktiskt vara världens bästa ibland! Också gjorde vi alla tacos och släkte ned hela huset och tände massa röda ljus, var faktiskt jättemysigt. Sen skulle alla festa men jag, Jobe och Viktor stannade hemma och hade det hur tråkigt som hellst haha... Sen kom det folk och skulle ha efterfest hos oss och jag ville bara lägga mig och sova och blev lite irriterad, men Daniel kom hit lite random och städade huset och sen låg jag och pratade med honom någon timme innan vi somnade vid typ klockan 7 på morgonen.

Lördag: Jag gick upp vid klockan 7 på kvällen och folk kom hit så jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning medans det kom lite folk hit sen började vi festa. Jag hade inte så jättekul faktiskt och ännu sämre natt och morgon.. 

Söndag: Jobe, Viktor och Maria var här och vi städade huset för våra föräldrar skulle komma hem dagen där på. Vi köpte sen pizza och tittade på någon skit dålig film..

Måndag: Jag gick över till danielle på kvällen där även Wendela och Amanda var, vi låg och pratade lite där sen gick vi hem till oss och gjorde tacos och sen låg vi och pratade några timmar.

Tisdag: Idag har jag gjort om i mitt rum och städat och plockat i flera timmar, sen på kvällen kom Danielle hit och vi har inte gjort något speciellt, bara pratat lite och hängt här hos oss, har precis duschat nu och Wendela och Danielle ligger och kollar på någon film medans jag sitter här och bloggar. Vi ska väl snart sova.

Här är några bilder på hur fint jag gjort det, dock har jag ändrat nu i efterhand efter bilderna togs så får väl ta någon mer bild någon dag.


Postat den: 19 Februari, 02:36

mysigt rum ^^

Svar: Tack :)
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback