Godnatt

Jag har precis kollat klart på Paradise hotel och fyfan vad bra det var, lätt det bästa avsnittet. Ska sminka ögonen lite nu eller ja träna, vill verkligen kunna sminka ögonen snyggt men vågar aldrig göra det om jag ska ut om det skulle bli fult och jag skulle va tvungen att ta bort allt osv..
Jaja efter det ska jag ta en dusch och sen sova. Godnatt :)

Älskar det här linnet, så fint där bak med så öppen rygg och att banden är så smala och skarpt svarta. Linnet är från Asos.com.



Postat den: 04 Februari, 23:32

sv: Färgade ju håret mörkt för inte så länge sen så får hoppas att det börjar växa nu som ditt gjorde! :D

Svar: Ja det hoppas jag för dig, så tråkigt att ha samma längd flera år och vilja att det ska växa..
Alexandra Gefvert


Postat den: 04 Februari, 23:32

Superfint linne! :)

Svar: Tack så mycket :)
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback