Fixa mitt hår idag

Igår kväll när jag började se en film skrek Wendela att jag skulle komma ner och då hade Danielle kommit hit igen och även Oscar så vi satt nere och pratade, tittade på lite cheerleading och bakade chokladbollar med smarties i, jättegoda! Sen drog Danielle hem vid ett och då gick jag upp och fortsatte kolla på filmen men jag somnade så ska väl försöka se klart den sen. 
Om Wendela är på humör idag (haha) så ska hon klippa och färga mitt hår, titta bara på bilden nedanför vilken jävla utväxt jag har... Okej det kanske inte riktigt är så vitt i verkligheten, har en lampa över mig på bilden men jag har iallafall en ful utväxt och hela håret börjar bli typ sotigt.


Postat den: 11 Februari, 15:46

Vad fin!

Svar: Tack så mycket!
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback