I spit on your grave 2


Denna filmen var en sjukt spännande men hemsk och äcklig film. Jag gillade denna filmen starkt mycket mer än ettan. Satt helt fastspänd i fotöljen genom hela filmen. En av de bättre filmerna jag sett faktiskt.

Filmen handlar om en tjej som heter Katie som precis flyttat till New York, hon vill bli modell men tycker att killarna verkar oseriösa och hon vill inte ta av sig kläderna när dem ber henne "visa mer hud". Ena killen blir besatt av henne och kommer hem till henne mitt i natten och sitter och fotar henne när hon ligger i sin säng och sover. Efter detta börjar helvetet hon aldrig hade anat. Killarna tar henne till ett annat land i deras källare där hon blir våldtagen och torterad av killarna och deras pappa. Hon lyckas sedan fly och man tror att filmen tar slut men då börjar väl själva filmen dra igång på riktigt. Hon ska hämnas, och det blir grov hämnd.

Betyget på I spit on your grave 2 får faktiskt bli 5/5, en otroligt bra spännande film! Den kunde inte varit bättre, och slutet gör den ju bara för bra! Har du inte sett den? Se den genast! 

 









Postat den: 26 November, 19:38

har du sett ettan? lika bra

Svar: Ja det har jag men tyckte inte alls den var lika bra som tvåan. Tvåan är ju ganska lik ettan men mycket bättre gjord, bättre skådespeleri, bättre story, ja allt var i princip bättre.
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback