Lite allt möjligt

Hej på er, har sovit bort typ hela dagen och sen kom Amanda och Wendela hit vid klockan 8 också har vi ätit massor, fixat våra naglar och tittat på 3 filmer men alla var skit dåliga haha.. A perfect getaway, 21 and over och Bikini spring break. Sen på natten när Amanda gick hem ringde Danielle och undrade om vi inte ville komma över till henne och prata lite så vi kom inte hem förens 5 inatt. 

Nu ligger jag fortfarande i sängen och gosar med Missen men måste gå upp för snart kommer vår bror med hans barn hit också ska vi äta lite julmat också ska dom få öppna sina paket, sen måste jag tvätta och åka till affären och fixa allt inför Branäs, för er som inte vet så åker jag till Branäs imorgon och ska fira nyår där med vänner så jag kommer hem nån gång efter nyår. 



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback