Händelserika kvällar

Åkte in till stan i lördags då också mötte jag upp Guido och Christopher på busstationen också tog vi bussen till Väse tillsammans, eller ja, vi kom inte riktigt så långt för att jävla Wendela hade sagt fel... Så vi hoppade ju av på fel busstopp, det var helt kolsvart ute också försökte vi lysa upp med mobilerna, och ja då såg man typ en hage... Haha. Vi gissade på att gå åt ena hållet och vi började gå och hamnade inne i skogen och velade bort oss, också började det regna mitt uppe i allt, visst det kanske inte låter så farligt men vi gick och gick och gick i en hel fucking timme altså vi ville inte ens åka på någon jävla fest då... Iallafall så kom Emil och Victor och hämtade oss tillslut och när vi väl åkte i bilen bort till festen så var det 10min/en kvart med bil och nej altså vi hade aldrig kommit fram om vi skulle ha gått.. 

Jaja vi kom till festen iallafall och det var sjukt mycket folk, olika folk så det var kul, en riktig husfest altså! Jag hade en jätterolig kväll men det var typ drama hela tiden så det förstörde väl kvällen.. Jag, Danielle och Guido tog iallafall en buss hem vid klockan 7 på morgonen sen sov vi typ bort dagen efter. På kvällen gick jag och Wendela till Danielle där Elin och Johan var också en stund men dom drog och det var bara vi tre kvar och vi hade riktigt roligt, kan inte gå in på några detaljer men det var en händelserik natt haha. Vi sov kvar där sen men Wendela skulle till Miroi på morgonen så vi gick hem då rätt tidigt sen har jag sovit tills nu typ då jag vaknade upp av att Wendela spelade We can't stop jättehögt i högtalarna, jag bokstavligt talat hoppade upp ur sängen och började dansa.



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback