Tidsinställt inlägg

Detta är ett tidsinställt inlägg jag gjort nu för att jag vet att när jag åker hem till Guido orkar jag aldrig blogga och har inga bilder osv. Men jag tittade på en film med min låssasmamma igår kväll och sen vid klockan 12 på kvällen eller natten eller vad man nu kallar det så kom Guido och hämtade mig också åkte vi hem till honom också åker jag hem imorgon igen :) 

Vet inte om det blir så kul med ett inlägg jag skrev igår kväll innan jag åkte till Guido men kanske roligare än ingen uppdatering alls? 



Älskar när mitt hår ser lila/rött aktigt ut på bilder, vill ha sån färg men vet inte hur jag ska få sån färg när jag har så mörkt hår? då måste jag bleka det först och grejer säger alla men jag vill inte slita på håret nu när det väl har börjat växa..

Postat den: 25 Januari, 18:02

Testa att färga över ditt mörka hår ändå! Min naturliga hårfärg är brunsvart och jag brukar alltid färga det utan att bleka det innan, även fast det är så mörkt naturligt så syns färgen alltid ändå :)

Svar: Ja jag tycker ju att det borde synas genom lite ändå :)
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback