Storstädat

Fick skjuss till skolan idag tack och lov, herregud vilket snöoväder! Gick på matlagningen idag och det kändes jättebra så nu ska jag börja gå dit varje gång. Vi gjorde tacopaj denna gång. Sen när jag kom hem städade jag lite i mitt rum och nu vill jag bara att tiden ska gå så klockan blir 22.00 då det är Paradise hotel. 

Märks det att jag älskar den där effekten med prickarna eller? Haha



Postat den: 27 Januari, 18:07

kan inte jag få din soffa? :D

Svar: Haha! Nej jag gillar min soffa :D
Alexandra Gefvert


Postat den: 27 Januari, 18:07

men kan inte pappa köpa en ny till dig så kan jag ta den :D

Svar: Haha visste inte ens att det var du som kommenterade, stog ju anonymt :P Men det får du fråga honom om men det tvekar jag väl på, soffor är ju rätt dyra..
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback