Ser fram mot ikväll

Igår gick jag över till Danielle och vi hade en myskväll, vi gick och köpte pizza och drack cider och blev jävligt mätta! Helt plötsligt fick vi för oss att gå ända bort till Herrhagen till Daniel och Mimmi där det var lite folk men det var väldigt sent så vi stannade inte så jättelänge, vi kände oss väldigt party, kom i vardagskläder, knappt något smink, håret uppsatt och äckligt men jaja what ever. 

Nu har jag vaknat och duschat en snabbis, ska väl gå ner och äta frukost snart och sen ikväll ska jag, Danielle, Wendela och Sandra åka hem till Lina i Skattkärr och basta i hennes bastu och dricka några cider och bara chilla, ser verkligen fram emot kvällen för jag älskar att hänga med dessa brudar så mycket, vi har alltid så kul ihop! Vi alla lärde känna varandra från cheerleadingen för typ 5år sedan, vi har så mycket roliga minnen ihop ♥



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback