Mitt hår har växt

Jag får höra väldigt ofta att mitt hår växt så mycket på senaste tiden och det har jag ju även märkt själv också. Jag tror det är dels för att jag var blond innan och då blekte jag håret så mycket och det sliter nog mest på håret men även för att jag slutat platta håret. Jag har verkligen slutat platta det helt och hållet, använder aldrig plattången nu mera, knappt inte ens när jag går ut, utan jag har mitt själv vågiga hår och tycker inte att det är så fult, utan då har jag hellre längre lite vågigt än kort bara för att jag vill ha platt hår. Jag använder lite hårolja i topparna och jag självtorkar nästan alltid mitt hår, också har jag ju nu börjat sova med håret i en fläta för att det ska slita ännu mindre på håret. 

Mitt hår är dock väldigt slitet och hänger i "råttsvansar" där nere men har tänkt klippa topparna igen, men vill så gärna få längre hår och jag tror man får som längst om man inte klipper det alls, men det ser ju friskare och finare ut om man klipper det.


Postat den: 23 Januari, 22:34

prova att blanda ricinolja med virgin kokosnötsolja och ha det tillsammans i håret! det fungerar verkligen!! :*

Svar: Jasså, tack för tipset Sofie :D
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback