Branäs

Har haft en bra vecka i Branäs, dock med mycket magsjuka eller maginfluensa eller vad det nu var typ alla fick. Folk har kommit och folk har åkt hem men vi har haft det kul ändå tycker jag! Har ätit panpizzor varje dag i en vecka så det har jag väl tröttnat på kan jag lova er, förutom på nyårsafton då det blev 3 rätters, supergott allting. Det roligaste vi gjorde på veckan var en kväll när vi drack och kom på att vi skulle köra kurragömma i det stora kolsvarta huset, så vi släckte ner allt och alla verkligen la ner sig i leken, det kanske inte låter så kul men altså jag tyckte det var hur kul som hellst, tror vi alla tyckte det. Och ja det värsta var väl att nästan alla blev magsjuka en efter en..
Alla blev ju typ hyptrokondiker och trodde man hade alla möjliga sjukdomar. Men det var en rolig vecka ändå med bra folk!



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback