Välkommen till min nya blogg

Hej på er! Nu har jag startat ännu en ny blogg. Jobbigt kanske ni tycker men detta är främst för att mitt domännamn gick ut från "Aleix.se" till mitt gamla namn "Alexandrage.blogg.se" men nu såg jag att "Aleix.blogg.se" fanns tillgängligt och det vill jag hellre att min blogg ska heta. Jag har tänkt kanske köpa ett domännamn detta året igen om jag ser att jag själv blir lite mer seriös med bloggen, har varit väldigt... Slarvig? eller ja inte brytt mig så mycket, det blev lite tråkigt helt enkelt. Men jag älskar att blogga, så nu kanske jag får lite mer motivation när jag skapar en ny blogg.

Det är lite kul att starta en helt ny blogg också för då finns inga gamla inlägg kvar, man startar på en ny ruta lixom och planerar att allt ska bli så mycket bättre. (Jag kommer inte att ta bort min gamla blogg utan den kommer alltid finnas kvar så man kan gå dit och kolla mina gamla inlägg). 

Som ni ser har jag även en ny design. Det är samma header men designen har jag gjort om.
När jag väl startar om på nytt kände jag för en ny fräsch design också.

Hoppas ni inte har något emot att jag bytt blogg nu men för mig själv känns det mycket bättre och om jag känner att detta är bäst kommer ju ni att få läsa och se bäst resultat. Kram! 


Postat den: 26 November, 17:58

Lycka till med din nya blogg!


Postat den: 26 November, 17:58

äntligen!! :D

Svar: Haha ja, nu ska jag försöka komma igång som vanligt :D
Alexandra Gefvert



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback