Min fredag

Igår var en rolig kväll. Maria kom hit och vi gjorde oss iordning lite sakta och sen gick jag och Guido till Danielle och sen tog vi bussen tillsammans till Stefan där vi förfestade. Sen åkte vi in till stan och drog till Jaguar. Vi drog där ifrån lite tidigare än när det stängde och gick till Burger king och åt mat istället. Standard. Sen kom Mattias och hämtade oss i stan och körde mig, Danielle, Guido och Kim hem till Danielle också kom Wendela och Maria en sväng också. Somnade vid klockan 7 på morgonen idag och har typ sovit bort hela dagen. Vet inte om vi ska dricka lite idag igen kanske, vi får se hur det blir, just nu ligger jag och bloggar från sängen och Guido har ännu inte vaknat haha så det ser inte så lovande ut just nu.. 



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback