Party på G

Igår vaknade jag jättesent, även idag hehe, men sen låg jag bara i sängen med datorn hela dagen, var sjukt seg. Sen på kvällen gick Wendela med på att titta på Miley Cyrus - The movement så la mig inne hos henne och satte igång den, men hon somnade såklart så jag fick se den själv.. Sen vaknade hon också tittade vi på den igen och sen kom Elin förbi en sväng. 

Och idag vaknade jag sent som sagt så har typ nyss ätit lite frukost med Wendela och Matilda och ska strax duscha och börja göra mig iordning, vi ska på fest i Väse ikväll, ska bli så kul, temat är typ barnkalas haha så vi ska köra fiskedam och massa gamla lekar och nostalgi musik osv, vi ska väl inte fira något speciellt men vi ska göra något roligt nu innan 2013 är slut.



Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress: (publiceras ej)
Bloggadress:

Kommentar:


Trackback